AULA PARTICULAR DE INGLÊS no local e horário de sua preferência em São José dos Campos.
Aulas de Holandês - Curso de Holandês com aulas particulares em São José dos Campos, São Paulo.

Technische vertalingen naar Engels en Portugees: heffen, hijsen en haventermen.

Welkom op mijn website, hier vind je technische vertalingen naar Engels en Portugees ivm hef en hijsmateriaal, haventermen. Bij elke vertaling plaats ik een foto om te verduidelijken om wat het gaat en soms extra informatie van de term.
Als u een ander woord kent voor de term mag u dat steeds plaatsen bij de reacties zodat iedereen gemakkelijk de juiste termen en vertalingen kan vinden.
Als je de Franse, Duitse, Spaanse,... vertaling kent mag u dat ook steeds plaatsen bij de reacties.

Gebruik het zoekvak om de term te vinden of kijk in de labels. Als u het woord niet vind mag u mij altijd contacteren, ik zal u dan helpen en de juiste vertaling hier op mijn website plaatsen.

U vind hier ook een collectie woordverklaringen (glossaries) ivm hef en hijsmateriaal, haventermen in het Nederlands, Engels en Portugees.

Indien je vragen, sugesties of opmerkingen hebt over mijn website mag u die altijd mailen of plaatsen bij de reacties.

Veel plezier met mijn website!

No comments: